tiistai 19. marraskuuta 2013

Uusin ihastus

Hei, olen Tanja Talvikettu ja minä olen keräilijäsieluinen hamsteri.

Keräilen polymeeri hahmoja, my little ponyja, muumi mukeja, kirjoja ja kaikkea kivaa turhaa.
Minulla on sellainen paha tapa, että jos jostain keräilykohteesta innostun, niin minun on saatava ne "heti kaikki tänne nyt" - periaatteella. 
Mutta uusimman haksahdukseni myötä, minun on luovuttava jostain. Olen laittanut tavaraa myyntiin nettikirppareille, mutta pitäisiköhän varata vielä oikeakin kirpparipöytä?

Tällä kertaa olen nimittäin ihastunut Monster High - nukkeihin.
Pikkusiskoni kanssa kävimme kaupassa ja ostimme molemmille omat nuket. Äiti naureskeli, avopuolisomme voivottelivat ja me siskoni kanssa liitelimme pilvilinnoissa, kun suunnittelimme että mitä nukkeja ostamme seuraavaksi. "Kärsimme" varmaankin Peter Pan - syndroomasta, emmekä halua kasvaa aikuiseksi.

Mutta tässä on siis ensimmäinen Monster High - nukkeni...

Spectra Vondergeist

 Spectra Vondergeist is the 16-year old daughter of the Ghosts, who is from the 19th century. Her ghostly status enables her to float through the walls, which aides in her an “uncanny” ability to overhear school gossip.



2 kommenttia:

  1. Oih, Spectra on ihana! Mulla on siitä eka versio toimistolla valvomassa duunia, tykkään kovasti violeteista hiuksista ja siitä miten kalpea nukke on. Jenkeissä ilmestyi kaikki hienoja uusiakin kesällä, tekis niin mieli tilailla mutta postarit on ihan järkyttävät.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Rakastuin näihin nukkeihin niin yhtäkkiä, etten ole edes selvillä että mikä versio tämä omani on :D

      Poista