torstai 20. joulukuuta 2012

Poniset

Kirpputorilta ei ole juurikaan lähtenyt mitään kivaa sisustusroinaa mukaan.
Olen käynyt vähemmän kirpputoreilla, ja ne löydöt jotka mukaan ovat lähteneet, ovat olleet vaatteita tai muuta. Löysin kyllä viimeksi astioita sarjaan, jota olen saanut mummaltani mutta niistä ei ole kuvia vielä tarjolla.

Eli tyytykäämme viimeisimpiin löytöihin.
Kirpparilla eräästä laatikosta pilkisti esiin poni. Minä syöksyin laatikkoon siltä varalta, että siellä olisi useampiakin. Ja olihan siellä!
Nämä kolme "kaunokaista" kustansivat yhteensä 1,20euroa.

Harmi etten muistanut ottaa kuvaa heistä pesun jälkeen. Tälläisinä likaklöntteinä he kuitenkin mukaan lähtivät. Kaikissa on vain valitettavasti jotain vikaa.
Secret starilla (vas) puuttuu satula kokonaan, 1st tooth baby north star (kesk) kärsii neonspoteista ja jazziella (oik) on osa luistimistaan rikki. Kaikilla on myös erinäisiä kynän jälkiä, jotka ei lähteneet taikasienellä pois. Unohtamatta kulumaa symboleissa/silmissä.

Ponilöydöt piristävät aina kummasti!
Millaiset löydöt Teitä piristävät erityisesti?

1 kommentti:

  1. Voi, mulla oli toi hammasvauva kun olin pieni! Sen mukana tuli kanssa hieno hammastahnaputkilo ja hammasharja, jolla sitten pikku-Karoliina jyssäsi ponin ainokaista hammasta niin raivolla että siitä kului maali pois. Oi niitä aikoja ;P

    VastaaPoista